Röstprov pågår!

Neo har börjat "prata". Han testar sin röst i små tjut och joller. I morse blev han chockad efter att han tjutit så högt att jag höll på att få lock i öronen. Han låg och tittade på mig efter sitt "primaltjut" med en frågande blick som sa: "Var det där jag?" Hihihi!

Idag ska vi luncha med Elisabeth och Helena - två mästerbloggare som skriver främst om inredning. Du hittar länkarna här till höger i menyn.

Va härligt det är med bloggandet. Att få skriva av sig och dela med sig av det man tycker om.

Det kommer fler bilder här snart. Jag ska gå en snabbkurs hos min syster Helena - The Master of Blogg. Just nu blir de megastora. Sen tänkte jag lägga in lite bilder från vår resa vi gjorde i september och lite annat smått och gott.

Ha en skön dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Dubbelörnen

Hallåååå NEEEOOO!!! Jag hittade hit!! :)



Ja, hej på dig också Mogna Mamman... asg



Som du nu redan förstått så är det Neo som är det intressanta här på bloggen.



Skickar en stor kram o puss till coola killen som var supersöt hela han... fr alla håll t o m ;)



Tack för trevligt lunchsällskap o jag mailar om datum.



En liten undran... kan jag använda bilden fr idag på min blogg?! ;) Vill ju berätta om min lunchdate...



Kram







2008-11-21 @ 17:38:25
URL: http://karljohansgarden.blogspot.com
Postat av: Helena/roomservice.blogg.se

Tjena :)

Om du gör länkar till oss så blir det lite spridning :)

2008-11-22 @ 13:07:49
URL: http://roomservice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0