Händerna lediga för 20 minuters surfande - IKEAs babygym


Foto: IKEA

Jag fick ett begagnat babygym av min kompis Hanna. Hennes tjej på snart 1,5 år hade använt det när hon var i Neos ålder, sådär vid 4 månader. Gymmet är IKEAs och Neo älskar det!

Perfekt nu när han vill ligga och röra sig mer och samtidigt tränar sin motorik. Du som vill få "ledigt" en stund - lägg barnet under denna och jag lovar att du får händerna lediga för disken, värma mat eller surfa i 20 minuter. Bra pris och bra funktion - IKEA har lyckats ännu en gång.

För dig som letar babysaker - ta en sväng på IKEA. Det blir lite pengar över till de där snygga trendiga barnkläderna eller till vad man vill slösa sin mammapenning på. Själv blandar jag upp Neos saker med lite IKEA, lite märkessaker och lite ärvt. Huvudsaken är funktionen - IKEAS babygym får 10 av 10 möjliga poäng.

Tycker du att det är läsvärt att veta vilka babyprylar som jag tycker har varit bra? Isåfall kan jag tipsa om fler bra inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0