Zoeppritz babysäng och lampan Heaven & Earth


Jag letar efter vackra saker till Neos barnrum och fann två så fina och speciella ting som jag bara måste dela med mig av. Zoeppritz babysäng och en lampa från Heaven & Earth - de ligger på min tio-i-topp lista.

Om du ännu inte har hittat den perfekta babysängen kan jag tipsa om Lullaby Cradle från Zoeppritz. Det är verkligen en exklusiv barnsäng i naturmaterial - så välgjord men samtidigt med en enkel och vacker form. Jag trodde inte att det gick att få tag i något liknande - jag blir alldeles varm!

Ovanför Lullaby Cradle hänger jag gärna lampan Heaven & Earth med söta påsydda detaljer på ett skirt genomskinnligt tyg. Vad mer kan en bebis behöva?

Du hittar båda och andra fina saker och ting på Selmishop.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0