Vimsadekor - pedagogiskt och gulligt


Foto: Vimsadekor

Jag vill ha en väggtext i Neos rum och har funderat på texten "Himlen måste sakna en ängel". På hans dop sjöng nämligen Helene Lundkvist, en otroligt duktig sopran,  den låten av Cecilia Wennersten. Jag grät som en liten fontän, Neo är verkligen en liten ängel.

Vimsadekor har olika förslag på såna här väggtexter och man kan även få sin egen text efter tycke och smak.  Vimsadekor har även smarta väggdekorationer. Jag föll för alfabetet och siffrorna - kan det bli mer pedagogiskt samtidigt som det är gulligt i ett barnrum?

Vimsadekors mätstickor som kan fästas på väggen är superfina. Jag minns att mamma brukade markera med en bläckpenna i dörrfodret, en streck för varje år med en siffra för hur gamla jag och min syster var. Vilken tur att det finns snyggare lösningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0